O kursie
Szkolenie Zaawansowanej Wizualizacji 3D w programach SketchUp i V-Ray to pełne zanurzenie w świat profesjonalnego modelowania i renderingu. Poznasz tajniki zaawansowanego modelowania, realistycznego oświetlenia, zaawansowanych technik teksturowania oraz efektownej postprodukcji. Zdobyte umiejętności umożliwią Ci kreację wizualizacji na najwyższym poziomie, zaskakujących detali i fotorealistycznego wyglądu. To nie tylko kurs, to klucz do stworzenia wizualizacji, które zachwycą Twoich klientów i wyróżnią Cię w branży projektowania wnętrz. Rozwiń swoje umiejętności, sięgając po kurs, który przekroczy Twoje oczekiwania i otworzy przed Tobą drzwi do nieskończonych możliwości w świecie wizualizacji 3D!
Czego się nauczysz?
- Realistyczne modelowanie detali
- Mistrzowskie Techniki Teksturowania
- Realistyczne oświetlenie naturalne i sztuczne
- Zaawansowane Materiały V-Ray
- Optymalizacja pracy
- Zaawansowane techniki postprodukcji
Zawartość kursu
I.WPROWADZENIE
-
1. WSTĘP
01:23 -
2. PLIKI DO POBRANIA, BONUSY I HASŁO DO GRUPY
II.ZAAWANSOWANE MODELOWANIE W SKETCHUP
-
1.PRZYGOTOWANIE PROGRAMU
03:16 -
2.PODKŁAD DWG
02:28 -
3.PROSTY SPOSÓB NA TWORZENIE ŚCIAN, PODŁOGI ORAZ SUFITU
10:10 -
4.DRZWI ORAZ REALISTYCZNE OKNA. WTYCZKA 1001 BIT TOOLS
19:05 -
5.TWORZENIE MEBLI – 2 SPOSOBY
37:38 -
6.TWORZENIE WYSPY. LAMELE NA ZAOBLENIACH
11:46 -
7.FREZOWANE FRONTY- PROSTY SPOSÓB
06:00 -
8.OKŁADZINY ŚCIENNE
29:06 -
9.TWORZENIE SZTUKATERII I RAMY LUSTRA
10:15 -
10.REALISTYCZNA PODŁOGA – WTYCZKA FLOOR GENERATOR
12:29 -
11.MODELOWANIE ZASŁON – WTYCZKA CURVILOFT
07:31 -
12.MODELOWANIE DONICY
02:47 -
13.MODEL LEJĄCEJ SIĘ WODY Z KRANU
07:12 -
14.IMPORTOWANIE MODELI 3D
04:25 -
15.TWORZENIE DYWANU
02:17 -
16.MODELOWANIE PODUSZKI I KOCA. WTYCZKA CLOTHWORKS
10:59
III.ZAAWANSOWANE MATERIAŁY ORAZ GEOMETRIA V-RAY
-
1.SKĄD BRAĆ DOBRE TEKSTURY
03:30 -
2.REALISTYCZNY MATERIAŁ – MATERIAŁY PBR – JAK WPROWADZIĆ BITMAPY DO V-RAY. MATERIAŁ SUFITU
13:08 -
3.MATERIAŁ ŚCIAN
03:49 -
4.MATERIAŁ PŁYTY MEBLOWEJ
07:04 -
5.MATERIAŁ MATOWYCH MEBLI. DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH. WARSTWA EDGES
08:13 -
6.MATERIAŁ LAMINATU DREWNOPODOBNEGO NA PODSTAWIE TEKSTURY ZE STRONY PRODUCENTA
10:41 -
7.MATERIAŁ PODŁOGI – JODEŁKA DREWNIANA
07:06 -
8.MATERIAŁ PŁYTEK. RANDOMOWE UŁOŻENIE PŁYTEK
09:41 -
9.MATERIAŁ MARMURU
04:20 -
10.MATERIAŁ WODY
03:32 -
11.MATERIAŁ ZŁOTA-POŁYSK I SZCZOTKA
09:32 -
12.MATERIAŁ SZKŁA
02:24 -
13.MATERIAŁ SZKŁA TYPU FLUTES (SZKŁO PASKOWANE)
03:13 -
14.MATERIAŁ LUSTRA
02:30 -
15.MATERIAŁ POSTARZANEGO LUSTRA
04:12 -
16.MATERIAŁ LACOBELU
01:28 -
17.MATERIAŁ ZASŁON
03:34 -
18.MATERIAŁ FIRAN
04:08 -
19.MATERIAŁ WELURU
11:57 -
20.MATERIAŁ „BARANKA”. TKANINA BOUCLE. JAK UŻYWAĆ DISPLACEMENT
05:18 -
21.TWORZENIE DYWANU – V-RAY FUR
03:53 -
22.MATERIAŁ KLOSZA LAMPY – PRZEPUSZCZAJĄCY ŚWIATŁO
04:40 -
23.REALISTYCZNY OGIEŃ W KOMINKU
04:52 -
24.ZIELONA ŚCIANA –SCATTER
06:14 -
25.TEKSTUROWANIE I WTYCZKA SKETCH UV – PROSTY SPOSÓB ROZKŁADANIA TEKSTUR
07:16 -
26.JAK ZAPISYWAĆ SWOJE MATERIAŁY I TWORZYĆ BIBLIOTEKĘ
04:25
IV.OPTYMALIZACJA PRACY
-
1.CZYSZCZENIE PLIKU
02:09 -
2.UPROSZCZENIE GEOMETRII. PROXY
05:25 -
3.USTAWIENIA RENDERU
02:34 -
4.JEDNE USTAWIENIA RENDERU DO WSZYSTKICH PROJEKTÓW
01:45
V.OŚWIETLENIE V-RAY
-
1.MOJA AUTORSKA METODA OŚWIETLANIA WNĘTRZ. PIRAMIDA ŚWIATŁA
03:17 -
2.ŚWIATŁO GLOBALNE I CIENIE W SCENIE
01:51 -
3.OŚWIETLENIE NATURALNE – MAPA HDRI
08:45 -
4.OŚWIETLENIE NATURALNE – SUNLIGHT
06:22 -
5.OŚWIETLENIE WSPOMAGAJĄCE
04:24 -
6.OŚWIETLENIE SZTUCZNE: RECTANGLE LIGHT, SPHERE LIGHT, SPOT LIGHT
14:48 -
7.OŚWIETLENIE SZTUCZNE: IES LIGHT, MESH LIGHT, EMISSIVE
06:36
VI.WIDOK ZA OKNEM
-
1.MAPA HDRI
01:32 -
2.JPG
03:13 -
3.ROŚLINY 3D
03:32
VII.ZASADY USTAWIANIA KADRU. EFEKTY NA WIZUALIZACJI
-
1.USTAWIENIA KAMERY, KADR PIONOWY, KADR POZIOMY, KADR KWADRATOWY – KIEDY I JAK ICH UŻYWAĆ, ABY WIZUALIZACJA PRZYKUWAŁA UWAGĘ
11:38 -
2.6 ZASAD KADROWANIA I KOMPOZYCJI
08:46 -
3.PRZEKRÓJ
07:01 -
4.ROZMAZANE TŁO. DEPTH OF FIELD
02:57
VIII.RENDER
-
1.PRZYGOTOWANIE I RENDER WIZUALIZACJI
06:28
IX.POSTPRODUKCJA BEZ PHOTOSHOPA
-
1.JAK PORÓWNYWAĆ WYRENDEROWANE WIZUALIZACJE. V-RAY HISTORY
05:08 -
2.JAK PODCIĄGNĄĆ WIZUALIZACJĘ, ABY WYGLĄDAŁA ZACHĘCAJĄCO. WARSTWY WE FRAME BUFFER, KTÓRYCH POWINIENEŚ UŻYWAĆ
06:58 -
3.ZMIANA ŚWIATEŁ NA JUŻ WYRENDEROWANEJ WIZUALIZACJI. LIGHTMIX
03:52 -
4.ZMIANA KOLORU MATERIAŁÓW JUŻ WYRENDEROWANYCH. CRYPTOMATTE
04:49
X.PODSUMOWANIE
-
1.ZAKOŃCZENIE I PODZIĘKOWANIE
01:00